vrijdag, augustus 05, 2005

Weer regen

Ik wordt wel een beetje deprie van dit weer. De temperatuur is goed, maar wanneer je buiten bent wordt je drijfnat. Samen met Kimberly heb ik net de boodschappen gedaan. De kasten en koelkast zijn weer gevuld!
Vanochtend ben ik nog wezen sporten. Ik was en ben nog steeds een beetje moe. Om een beetje bezich te zijn is toch wel lekker. Gisteren gewerkt het was weer een lange dag tot 21.00 uur. De boodschappen zijn opgeruimd. Zo ga ik even liggen, even bijkomen. Straks nog even wat strijkgoed wegwerken, bed verschonen en stofzuigen. Dan is alles weer netjes voor het weekend. Morgen tentenshow bij Bever Arnhem. Ik moet dan om 8.00 uur beginnen. Best wel vroeg opstaan dan. Als alles meezit kan ik dan wel om 16.00 uur naar huis. Dan kan ik tenminste ook rustig aan doen voordat Sander en Wilma en de kids komen....

Geen opmerkingen: