dinsdag, augustus 09, 2005

Moeder en kind


Vanmiddag ben ik nog even op de fiets weggeweest. Langs de beek kwam ik deze schatten van paarden tegen. Moeder en kind, wat zijn ze mooi he. Ze bleven een helepoos op afstand lekker genieten van het gras. Ik wilde ze toch wel graag van dichtbij zien en probeerde ze te lokken met mijn hand en door ze te roepen. "Kom dan, kom eens kijken hier.." Op een gegeven moment kwamen ze dan. Moeder voorop en het veulen er achteraan. Dat was toch wel erg leuk...

Een mooie moeder en een schat van een veulen. Allebei maar wat nieuwsgierig.




Ik was nog niet eerder op deze plek geweest. Het is een mooi plekje. Ik kan me voorstellen dat deze twee genieten in hun weidje...

Het weidje ligt in een dal vlakbij de beek.

Even iets naar boven ligt het kerkje van Heelsum op de heuvel.

Geen opmerkingen: