maandag, augustus 08, 2005

Even extra bijtanken

Vanochtend heb ik naar Esli van Bever gebeld dat ik vandaag niet kom werken.
Ik voel me de hele week eigenlijk al wat moe en heb steeds last van m'n rug en schouder en bovendien wat hoofdpijn. Mijn maandelijkse ongesteldheid wilde deze week niet zo goed doorzetten. Op een gegeven moment moet je dan maar weer eens zeggen en nu echt uitrusten en bijkomen met alles!
Afgelopen twee dagen heb ik mijn bloedsuikers niet gecontroleerd. Ik was het zo zat dat geprik in m'n vingers. Bij de vingers in mijn rechterhand kwam er steeds bijna geen druppeltje bloed uit, zodat ik steeds mijn linkerhandvingers pakte. Die topjes zijn nu echt gespikkelde topjes geworden. Vandaag ben ik toch maar weer begonnen met controleren, want op deze manier kom ik er samen met Sandra misschien achter hoe ik het gemakkelijkst goed ingesteld raak. Eigenlijk weet ik het al wel een beetje; Rust en regelmaat! Voor iedereen toch wel het beste... Maar ja je hebt het niet altijd allemaal zelf in de hand. Al zou ik dat wel willen...Ik had gedacht dat mijn waarde vanochtend hoog zou zijn, omdat ik behoorlijke hoofdpijn heb, maar dat was niet echt het geval. 7,7 is best een mooie waarde voor nuchter.
Ik ben van plan om het vandaag dus echt rustig aan te gaan doen. Een beetje lummelen en zo. Vanmiddag wil ik zo als ik er nu over denk een stuk gaan wandelen. Lekker even buiten, de wind door de haren en even blik op oneindig...

Kimberly en Rob gaan vanmiddag naar de film Zoop in Afrika.
www.zoop.tv in Ede bij Cinemec. www.cinemec.nl

Geen opmerkingen: