maandag, augustus 29, 2005

Email van Asiel

Vandaag weer gewerkt en op de fiets naar en van mijn werk.
Het is heerlijk weer en dan is het natuurlijk ook super om op de fiets te gaan.

Toen ik thuis kwam vertelde Kimberly me dat we email van het dierenasiel van Muppet gekregen hadden.

Leuk dat jullie op onze site reageren.
Ik schat Muppet op ongeveer 30 - 35 cm. hoog.
Hij is nog steeds bij ons en nog steeds op zoek naar nieuwe baasjes.
Muppet is al eerder geplaatst geweest in een gezin met kleine kinderen. Dat is niet goed gegaan omdat hij probeert om de baas te spelen over de kinderen. Daarna heeft Muppet bij een wat oudere mevrouw zonder kinderen gezeten, maar die vond hem te druk en daarom is hij weer bij ons.
We willen Muppet graag plaatsen bij mensen die respect voor honden hebben, maar de hond niet als een kind ziet. Voor Muppet is het belangrijk dat hij bij mensen komt die consequent zijn, en hem niet het idee geven dat hij de roedelleider van het gezin is. Muppet is eigenlijk niet moeilijk te corrigeren, maar hij probeert wel uit, hoever hij kan gaan. Verder is Muppet een hartstikke leuke en gezellige hond, die een leuk gezin verdiend.

Mochten jullie nog steeds belangstelling hebben, dan kan ik Muppet voor jullie reserveren. Hij wordt dan even niet aan anderen aangeboden. U kan dan komen kijken en kennis maken met hem. Klikt het tussen jullie beiden dan kan Muppet in principe mee. Als u een legitimatiebewijs mee brengt kan u buiten de poort met hem gaan wandelen.

Groetjes, Els





Ik heb vanavond een email terug gestuurd dat ik Els morgen zal bellen om een afspraak te maken wanneer we naar Bergen op Zoom zullen komen.

We vinden het best spannend!
Het zou hartstikke leuk zijn als het klikt met ons en Muppet. Hij is in ieder geval leuk om te zien en hopelijk is hij ook leuk in z'n doen en laten...
en kunnen we goed met elkaar overweg!


Rob is vandaag voor de keuring geweest op Schiphol. Zoals altijd was hij er wel wat zenuwachtig voor. Bij de eerste meting van zijn bloeddruk was deze veel te hoog. Na even rust was de bloeddruk gelukkig wel goed. De andere onderzoeken waren positief en men gaf het advies goedgekeurd voor privevlieger. Dat was natuurlijk fijn om te horen. Dinsdag maakt Rob weer een vluchtje door het luchtruim!

Geen opmerkingen: