donderdag, augustus 18, 2005

Weer aan het veranderen

Na een korte nachtrust ben ik vanochtend opgestaan, krantje gelezen, ontbeten en op de fiets naar m'n werk.
Ik kon zelfs zonder jas; de temperatuur is weer aardig omhoog gegaan. Toch nog zomer!




Bij Bever zijn we vandaag weer bezig geweest met dingen veranderen.
Tussen de middag ben ik eens niet de stad in geweest. Bouwe had lekkere broodjes gekocht met heerlijk beleg.
't Was gezellig en ik vond het weer heerlijk om lekker bezig te zijn.





Vanavond op de fiets weer terug. 't Was nog steeds warm en ik kwam behoorlijk klam thuis aan. Nog mooi op tijd om Rob nog even gedag te zeggen. Hij moest de nachtdienst in.

Met m'n bloedsuikers gaat het nu wel aardig goed. Geen hoge uitschieters. Morgen zal ik weer wat curves doormailen naar de diabetesverpleegkundigenpraktijk. Sandra is op vakantie, maar de anderen zouden het in haar plaats bekijken zolang Sandra op vakantie is. Ik heb het nog wel even nodig; zo'n stok achter de deur!

Geen opmerkingen: