woensdag, augustus 17, 2005

Paardrijden

Na drie weken mocht ik weer.... heerlijk een ritje op Sir Harald maken. Samen met Kimberly ben ik rond 9.00 uur naar de manege gegaan. Leuk was het om idereen weer te zien. Kimberly heeft me geholpen met het poetsen en zadelen van Harald.We waren met een redelijk grote groep; 9 mensen en 9 paarden.
Kim zwaaide ons uit. We hebben een heerlijke rit gehad door het bos en over de hei.

We genieten van het mooie weer; heerlijk zonnetje, goede temperatuur.

Vanavond voor m'n werk naar Tenson. Ik ga maar op tijd weg, met het oog op de drukte voor Sail Amsterdam! Ben benieuwd hoe het zal zijn zo met mensen uit verschillende filealen. Ik ben het natuurlijk de laatste jaren gewend met maar een heel klein clubje van twee of drie.
We zullen zien... ik heb er wel zin in, 't lijkt me leuk.

Geen opmerkingen: