zaterdag, augustus 27, 2005

Fietsen en Vliegen

Vandaag weer op de fiets naar mijn werk geweest. Toch wel lekker even wakker worden op de fiets en op de terugweg even uitwaaien.
De terugweg lijkt altijd korter. Weer heerlijk om thuis te zijn.
Na het eten was ik aardig moe en heb ik een poosje op de bank liggen slapen.

Rob heeft zijn eerste vlucht weer sinds 3 jaar gemaakt vanaf vliegveld Teuge.
Het was even wennen maar ook wel weer erg leuk om te doen. Zijn instructeur vond dat het goed ging voor iemand die 3 jaar niet meer gevlogen had. Maandag de keuring en dan maar zien wanneer Rob weer gaat vliegen...
Ik vind het heel leuk voor hem. Ik hoop dan ook dat het lukt voor eind december zijn brevet te behouden.
Als het meezit kunnen we dan toch nog een keer samen naar Spa vliegen!!!

Geen opmerkingen: