woensdag, augustus 24, 2005

Verjaardag van Rob

Rob was gisteren jarig. Hij had zijn collega's uitgenodigd voor een kop koffie met taart bij ons thuis. Voor tienen is er niemand geweest. Rond kwart over tien kwam Rob zelf met Sander langs. "Is er al iemand geweest? " nog niemand! Rob zei wel dat het erg druk op de weg was met veel ongelukken... De rest van de dag heb ik geen collega's van Rob gezien. 's Avonds kwam er wat familie en Josien en Eric. Het is dus rustig verlopen.

We hebben de barbeque ingewijd. Helaas doet hij het niet zo goed. Ik zal eens op zoek gaan naar een bak voor onderin, dan doet hij het hopelijk beter.

De originele bak die de firma Palazetti levert is alleen voor grotere barbeques geschikt en niet voor ons model Aral! Is dat nu even balen zeg, zullen we misschien zelf iets moeten maken.

Vanmorgen heerlijk weer wezen paardrijden door het bos en over de Ginkelse heide. We waren met z'n zevenen. Kimberly is nu ook naar de manege. Gewoon voor de fun. Ik ben een beetje duf. Ik ga zo maar eens onder de douche, daar knap ik misschien wat van op...

Ik ben nog steeds met de hondenspeurtocht bezich... welk soort hond zou nu leuk voor ons zijn? Ik ga zo nog even wat surfen over het net. Misschien ook maar eens gaan kijken bij de mensen thuis...

Geen opmerkingen: