dinsdag, augustus 30, 2005

Op zoek naar een andere hond

Bij Sjabbens vanochtend maandelijkse controle van Marcel gehad. Het gaat goed. Ik ben begonnen met een nieuw trainingsschema, wat aardig pittig is maar wel leuk om te doen. Volgens de fietsvittest is mijn conditie "goed", maar volgens mij zou het nog wel wat beter moeten kunnen. M'n bloeddruk was ook goed. Met mijn bloedglucosewaardes gaat het ook nog steeds redelijk. Ik heb nog maar af en toe waardes wat aan de hoge kant. Ik heb wel vaker hypos, maar daar leer ik ook al wat beter mee omgaan. Ik vind het niet zo eng meer en laat het gewoon gebeuren. Ik neem dan even mijn rust en wacht tot het wat beter gaat voordat ik weer verder ga met wat ik bezig was.

We zien toch maar af van het hondje Muppet. 't Is toch wel een druk hondje hebben we gehoord. Helaas hij leek wel leuk. Hij zit ook wel vrij ver weg in Bergen op Zoom.

Nu zijn we een beetje aan het uitzoeken welk ras we alle drie leuk vinden. Wellicht komen we binnenkort wel een heel leuke geschikte hond voor ons bij ons in de buurt tegen. Dat zou natuurlijk perfect zijn....We houden onze ogen en oren goed open.

En is er iemand die voor ons een leuke hond weet....laat maar horen!

Het weer is heerlijk, mooie blauwe lucht en een lekker zonnetje!
Vanavond hebben we weer gebarbequed en nu met z'n drieen.
Hij deed het nu wat beter dan zondag, we hadden er nu ook wat meer kooltjes opgegooid.
Toch wel lekker zo buiten eten. Ja zo in de natuur...(Kimberly)

Geen opmerkingen: