vrijdag, augustus 26, 2005

Spuiten;fijn als ze het doen!

Gisterochtend toen ik aankwam bij mijn werk was daar ook Carlo van het hoofdkantoor. hij kwam ons vertellen dat Marieke nu definitief op papier nu verkoopster is binnen Bever. Hij kwam ook voor mij om even een babbeltje te doen omtrent inkoop ed. 't Was wel een goed gesprek waarin ik na voren heb laten komen dat ik flexibel kan zijn maar ook niet teveel hooi meer op mijn vork wil nemen. Ik vind het leuk om mijn mening en ideeen te reflecteren. Het samenstellen van nieuwe kledingcollecties spreekt mij heel erg aan. Carlo vertelde mij dat ze binnen Bever druk doende zijn om een goede structuur op te bouwen. Geduld en afwachten maar!

Vanochtend ben ik boodschappen wezen doen en daarna bij Josien wezen koffie drinken. Het was erg gezellig. We hebben over van alles en nog wat zitten praten. De kamertjes boven worden mooi. Het ziet er wel heel anders uit nu.

Gisteren had ik moeite met mijn spuiten. Ik kreeg er bijna geen insuline uit. Ik heb de verschillende spuiten uit mekaar gehaald en onderling verwisselt en weer in mekaar gezet. Nu gaat het goed. Gelukkig maar, want gisteren had ik er de balen van en zag het niet zo zitten. Bijna wilde ik de spuiten aan de kant gooien. Nu gaat het dus wat beter en met mij ook. Ik voel me nu best goed.

Vanmiddag maar weer eens naar Sjabbens. Kimberly gaat ook weer aerobicen. Kunnen we mooi samen gaan!

Rob is naar Teuge. Hij zou daar een vliegles krijgen. Hij belde net dat hij niet gevlogen heeft; er was geen instructeur voor hem... Nu gaat hij morgen nog een keer. Hopen dat het dan wel goed gaat!!!

Geen opmerkingen: