woensdag, augustus 03, 2005

Prutweer

Gisteren was het zo'n heerlijk weer, vandaag is het echt prutweer!
Vanochtend ging het nog wel , toen scheen het zonnetje nog even, maar nu...............beeeeeeeh, niks aan!
De planning was dat ik vanochtend vroeg zou gaan sporten. Ik was erg moe en heb toch maar een beetje uitgeslapen. Rond 10.00 uur ben ik naar Sjabbens gegaan. Half uurtje krachttraining, 20 minuten conditie en 40 minuten vetverbranding. Marcel heeft mijn schema aangepast, wel goed denk ik. Voor volgende week heeft hij een schema met andere krachttrainingoefeningen. Met af en toe veranderen blijft het sporten leuk. Wanneer ik er weer ben vind ik het leuk en lekker om te doen.
Kimberly had haar boeken van de bieb uit, dus zijn we vanmiddag op de fiets naar de bieb geweest. Ook nog even wat kleine boodschappen gedaan. We waren nu toch in Renkum. Kimberly wilde toch ook nog wel heel graag even bij de Bruna naar alle Didl-dingen kijken. Dat even kijken heeft wel even geduurd hoor..... maar ja er was voor Kim ook zoveel nieuws te zien.... Ze heeft nog twee nieuwe blokjes gekocht. Leuk voor bij haar verzameling.
Ik heb mijn dagcurves naar Sandra doorgemaild. Er begint een beetje regel in te komen. Gelukkig!
Als ik mijn eet-en drinkgewoontes nu wat meer ga aanpakken dan wordt het nog wel wat met mij.
Weinig tussendoor snoepen en minder alcohol... Ik ga het proberen.....

Geen opmerkingen: