zaterdag, augustus 13, 2005

Op de fiets

Gisteravond zijn we bij de Scheppinkjes geweest. Over van alles en nog wat bijgepraat en een zware discussie over gewicht, uiterlijk, innerlijk en gezondheid gehad. Op een gegeven moment werd het mij te veel. Ik vond dat het een behoorlijk zwaar gesprek werd. Ik ben even weggelopen. Jos kwam me na en ik heb haar uitgelegd waarom ik wegliep. Ze is een echte vriendin van me... Ze zei me;"Je bent wel wat voller geworden, maar ik vind je een mooi mens..." Ik voel me niet alleen voller, maar zeker te dik. Rob heeft helemaal gelijk wanneer hij zegt dat ik mijn levenstijl moet veranderen, maar soms komt het er een beetje bot uit en wil ik eigenlijk niet horen wat hij zegt. Gelukkig hebben we het ook over andere en ook leuke dingen gehad. Kim bleef slapen en Rob en ik gingen toch wel redelijk opgelucht naar huis.

Ik heb behoorlijk diep geslapen vanacht. Ik was doodop... Vanochtend was het moeilijk om op te staan.
Nadat Rob naar zijn werk was twijfelde ik nog even of ik met de fiets of met de auto naar mijn werk zou gaan.
Ik was op tijd op dus waarom zou ik niet met de fiets gaan. Het weer werkte mee; het was droog en de zon kwam er zelfs een beetje door....Op de fiets!
Het was heerlijk! Had ik toen ik wegging nog een beetje hoofdpijn, toen ik bij Bever arriveerde was dit in het geheel over.



Weer was het vandaag niet zo druk met klanten in de winkel. Ik ben dus maar weer eens aan het herinrichten geslagen. Ik vind dit nog steeds erg leuk om te doen. Stellingen veranderen van plek. Artikelen combineren...
Kleurthema's samenstellen...'t Is te zien dat er wat gebeurt is!

Kimberly heeft een collectie foto's van Giethoorn van Ingeborg en Piet doorgemaild gekregen.
Hartstikke leuke foto's. Je kan zien dat ze het leuk hadden die dag...


Geen opmerkingen: