donderdag, augustus 18, 2005

Tenson

He, he eindelijk thuis!


Rond 17.00 uur heb ik Suzan in Wageningen opgepikt. Op naar Amsterdam. Vandaag is Sail Amsterdam van start gegaan. We verwachtten veel drukte onderweg. Gelukkig viel het reuze mee en hebben we niet in een file gestaan! We waren om 18.20 uur op de plaats van bestemming. We hadden geluk en konden onze auto gratis vlak voor de deur parkeren, er reed net een auto weg. Dat was dus super!

We waren een van de eerste in de Tensonshowroom. Harrie stond ons op te wachten en verwelkomde ons met een drankje. Anneke en Irma waren er al voor ons aangekomen. Nu was het wachten op de rest. Toen iedereen zo'n beetje gearriveerd was konden we lekker gaan smullen van het buffet; rijsttafel en voor de liefhebbers heerlijke broodjes. Ik heb me te goed gedaan aan beide.

Leuke gesprekjes gehad met verschillende collega's, met Harrie, Marianne en Martin van Tenson, met Anneke en Irma over inkoop binnen Bever en met Fred, die er ook was over van alles en nog wat.

Het was erg gezellig en ongedwongen...

Rond 20.00 uur begon de presentatie. Fred deed het voorwoord als adviseur van Bever en gaf daarna het woord aan Harrie. Harrie is en blijft toch Mister Tenson nummer 1. Hij doet het al zoveel jaren en nog steeds met heel veel overgave en plezier en dat zie je ook aan hem.
Harrie heeft ons de gehele Tensoncollectie voor Zomer 2006 laten zien. Een ieder kon er zijn/haar oordeel over geven.
Dit werd dan ook gretig gedaan. De meningen lagen over het algemeen dicht bij elkaar, maar soms ook geheel uit elkaar. Wel interessant om te zien en te horen.

We zullen zien of we met het team de goede keuzes hebben gemaakt. Afwachten dus tot na zomer 2006...

Ik vond het wel een geslaagde avond, al had het voor mij soms wel wat sneller gemogen, maar ja...

Het was leuk om samen met Suzan hier heen te gaan. Tijdens de heen en terugreis hebben we lekker kunnen praten over vanalles en nog wat... Ik mag Suzan wel...
Morgenavond fietsen we samen vanuit Bever naar huis... Ik werk de gehele dag en Suzan alleen 's avonds.

Toen ik net thuis kwam was ons huis al donker en mijn lieve schatjes in diepe rust.
Ik heb nog even wat te drinken gepakt en wilde toch nog even in mijn weblog schrijven... bij deze!

Geen opmerkingen: