zondag, augustus 07, 2005

Een heel gezellige avond...

Vanmorgen (zaterdag 6 augustus) best wel vroeg opgestaan..... om 6.30 uur. Dat ben ik echt niet meer gewend. Sinds Kimberly zomervakantie heeft kan ik bijna elke dag tot 8.00 uur a 9.00 uur uitslapen. Vandaag moest ik om 8.00 uur beginnen bij Bever en ben ik op de fiets naar mijn werk gegaan. Dus extra vroeg opstaan. Rob en Kimberly konden heerlijk uitslapen en lagen dan ook nog lekker in hun bedjes toen ik vertok naar Arnhem. Ik geef hen groots gelijk, zou ik ook doen als het kon....
Het was een leuke redelijk drukke dag bij Bever in Arnhem. Om 16.00 uur ben ik gestopt met werken en op mijn fiets gestapt richting huis.... Het heeft deze dag gedurig periodes behoorlijk geregend..... Ik was onderweg naar huis en bijna in Oosterbeek begon het weer te druppen... Ik ben toen nog wat winkels in Oosterbeek wezen bekijken en in een winkel heb ik nog wat kleding gepast waar ik wel weg van was en uiteindelijk ook maar gekocht hebt... Toch wel leuk zo onverwachts en ook nog 50 % korting, mooi meegenomen... In deze winkel hadden ze ook hele leuke sieraden: ik ga er beslist nog eens terug........ Vandaag een broek, hemdje en overslagtruitje gekocht!
Het regende nog steeds keihard, maar ik ben dan toch maar naar huis gefietst.......
Eigenlijk vond ik het heerlijk om door de regen te fietsen... een stukje vrijheid en heerlijk in de buitenlucht...
Buiten zijn wat is dat toch fijn!!!!!!!!!!!!!!!!

Vanavond zijn Wilma, Sander,Stefano en Michele bij ons geweest.
Het was erg gezellig!
Michele deed eerst heel erg verlegen.......comedie!
Toen ze samen met Stefano met Kimberly boven was was het helemaal over.
De kinderen hebben zich heerlijk vermaakt met de computer, webcam, filmpjes maken ed.
Rob en Sander hebben een tijdje samen op zolder gezeten.
Wilma en ik hebben ons ondertussen zeer vermaakt met elkaar en over van alles en nog wat gepraat.
Ik heb Wilma ons huis laten zien.
Samen met de mannen hebben we nog wat gedronken en gesmikkeld van de hapjes.......
Niet te veel, want we moeten alle vier om onze lijn denken!

Bedankt Wilma om lekker praten over van alles en nog wat...
Bedankt Sander voor dat je er was.....
Bedankt Michele en Stefano voor de gezelligheid vooral voor Kimberly...
Bedankt Kimberly dat je mijn perfecte dochter bent.....
Bedankt Rob voor altijd en alles...

Bedankt iedereen voor deze avond.........ik heb genoten!

Geen opmerkingen: