donderdag, augustus 11, 2005

Rustig op het werk

Vandaag weer wezen werken. Het was rustig mbt. klanten. Aan de ene kant wel lekker; zo konden we veel opruimen en met wat verander-projectjes starten. Ik vond het wel een lekkere dag. Voor mijn gevoel wel veel en nuttige dingen gedaan.
Ton was er vanavond natuurlijk ook weer. Hij had zijn eerste handsfree lampje bij zich om aan de collega's te laten zien. Ik kende het al van jaren geleden toen we nog veel met Ton en Peter kampeerde. Het was een brilletje zonder glazen met op het pootje een soort van mini maglite.
't Is altijd leuk wanneer Ton er is met al zijn verhalen. Zelf ken ik natuurlijk al heel veel van zijn verhalen; voor mij een stukje nostalgie!

Vandaag heb ik veel nagedacht over wat voor een hond ik leuk zou vinden. Met Rob heb ik het er vanavond ook nog even over gehad. Het moet een niet te grote hond worden. Een echte knuffel. Rob wil wel iets met haar en niet zo'n kale. Ik vind het moeilijk. Een mini schotse collie vind ik leuk. Ik ga maar eens op internet kijken wat voor een rassen er allemaal zijn. Een boek halen in de Bibliotheek is natuurlijk ook altijd handig.

Geen opmerkingen: