vrijdag, augustus 12, 2005

Wat een regen

Vanochtend lekker uitgeslapen. Ik was gisteravond wel een beetje laat naar bed gegaan. Samen met Peter nog wat zitten msn-en. Was wel weer leuk.

Vanochtend ook nog wat in het huishouden gedaan en de kast met schoenen aangepakt. Vanmiddag ben ik samen met Kimberly boodschappen wezen doen. Konden we ook meteen de schoenen die er niet meer uitzagen in de schoenenbak bij de Edah doen. Kimberly moest ze toch nog wel allemaal even bekijken en sommige zelfs nog passen. Zat ze daar op de grond met al die oude schoenen om zich heen.

Natuurlijk moesten we ook nog even naar de Bruna. We waren nog maar net binnen of het begon me toch te onweren en keihard te regenen. Nu moesten we dus even schuilen..... Kimberly vond dit in zijn geheel niet erg. De Bruna is toch wel een van haar lievelingswinkels. Leuke boeken, tijdschriften en natuurlijk heel veel van Didl!
Na een tijdje besloten we om toch maar de regen te trotseren en naar de auto te gaan. We rende door de winkelstraat en sprongen zo nu en dan over de plassen. We hadden reuzepret ondanks het slechte weer...

Ik voel me gelukkig nu wel wat beter dan vorige week. Nog wel een beetje opgeblazen en moe, maar in ieder geval geen hoofdpijn meer. Kimberly staat nu onder de douche. Ik ga zo ook dan voel ik me daarna weer helemaal toppie...
Vanavond gaan we naar de Scheppinkjes. Even lekker bijpraten... Kimberly blijft slapen. Morgen kan ze dan met Yenifer en Claudia spelen. Rob en ik moeten dan allebei werken, dus dan komt dit allemaal wel heel goed uit. Ik hoop dat het straks droog is want we willen op de fiets gaan!

Geen opmerkingen: