maandag, augustus 15, 2005

Hondjes

Een goede dag gehad vandaag. Het was gezellig onder mekaar op mijn werk. De dag vloog voorbij. Ja dat heb je als het gezellig is! We hebben best wel veel gedaan met z'n allen en de winkel ziet er goed uit....vinden mijn collega's en ik...

De auto moest voor de APK en een grote beurt naar de garage. Ik heb hem vanochtend weggebracht en Rob heeft hem weer opgehaald. Er waren geen rare dingen.



Vanavond ben ik weer op het net wezen zoeken naar leuke honden, die misschien wel geschikt kunnen zijn voor ons gezin. Best wel moeilijk.... er is een groot aanbod. Maar de hond voor ons?
Ik vind een Beagel een leuke hond, een teckeltje en dan langharig vind ik ook wel wat (Rob trouwens ook), maar bijv. een Kooikerhondje vind ik ook heel schattig!
We zullen nog wel zien.






Ik vind het al leuk om vanalles en nog wat over de verschillende honden te weten te komen en op te zoeken.

Geen opmerkingen: