zondag, augustus 21, 2005

Op de fiets van 't een naar 't ander

Gisterochtend vroeg mijn bed uit. Ik had afgesproken met Esli dat ik voor achten bij Bever zou zijn. We hadden onze laatste tentenshow deze zomer achter Bever. Ik heb zo'n beetje de hele dag samen met Sjoerd buiten gestaan tussen de tenten en kampeermeubeltjes. We hebben aardig wat mensen te woord kunnen staan en zelfs ook nog redelijk wat tenten verkocht! Toch wel leuk dat dat ook nog steeds lukt...
Om half 5 was het tenten afbreken en om 17.00 uur konden we naar huis, genieten van ons weekend.



Ik ben even langs huis gefietst om mijn schatjes gedag te zeggen. Tot mijn verbazing had Rob de barbeque geplaatst....eindelijk naar een jaar! Hij staat nu dus net voor zijn verjaardag. Er zijn al heel wat mensen die aan Rob zaten te zeuren; wanneer haal je hem te voorschijn en wanneer komt ie er nou te staan?!
Nou ja zeg...., lieve mensen hij staat nu dus! Wanneer er op gebarbequed gaat worden is nog niet bekend...



Paula en Martin waren in juli 25 jaar getrouwd. Paula had mij uitgenodigd voor een barbequefeest bij haar thuis.
Ik ben er rond een uur of zes heen gegaan per fiets en arriveerde zo rond half 7. Het feest was al in volle gang en de barbeque stond al roodgloeiend. Ze hadden ook een varkentje aan spit. Veel mensen vonden dit maar niks, maar ik kan je zeggen het vlees er van was heerlijk. Het was erg gezellig! Om een uur of 10 kregen Paula en Martin nog een serenade voor hun huis van de fanfare van Sander (hun zoon). De hele buurt liep uit en het was een heel geswing...

Toen ik weer thuis was heb ik nog even met Rob gepraat en wat tv gekeken en toen naar bed... Ik was behoorlijk moe na een hele dag buiten, werken, feesten en fietsen van 't een naar 't ander !

Geen opmerkingen: