zondag, augustus 07, 2005

Andere luchten






De bloemen die we gisteravond van Wilma en Sander kregen hebben een mooi plaatsje op de tafel gekregen.

Vanochtend kon ik heerlijk uitslapen. Rob is rond 07.30 uur naar zijn werk gegaan. Kimberly kon maar niet wakker worden. Rond 12.00 uur heb ik haar toch maar wakker gemaakt. Om 12.30 zat ze eindelijk beneden op de bank, maar nog steeds een beetje slaperig met badjas aan.

Het was vandaag weer raar weer; dan weer scheen de zon, dan weer waaide het heel erg en begon het weer te regenen. Het lijkt wel herfst inplaats van zomer! Wat ik altijd wel heel mooi vind met zulk weer zijn de verschillende luchten met schitterende wolkenpartijen.




Zelf was ik ook best wel moe vandaag; ongesteld, gisteren gewerkt en laat naar bed gegaan. Op een gegeven moment moet je dan toch even bij kunnen komen. Ik heb ook niet zoveel gedaan. Vanmiddag nog even wat strijkgoed weggewerkt. Verder heb ik even zitten computeren en heb ik wat zitten lezen in het boek " Onrust". Het is tot nog toe wel een wat warrig boek, wellicht wordt het beter.

Straks om 20.00 uur ga ik samen met Rob naar het programma " Bouw je droom" op SBS6 kijken. Weer een uit de serie Roer-om programma's. Wij vinden het leuk om naar deze programma's te kijken. Misschien zouden we het diep in ons hart ook wel willen. Een finca in Spanje of een boerderijtje in Frankrijk. Wie weet komt het er nog weleens van, misschien ook niet. In ieder geval vinden we het leuk om te kijken hoe het anderen vergaat die de stap wel genomen hebben!

Geen opmerkingen: