maandag, augustus 22, 2005

Taart voor Rob

Kimberly had vandaag haar eerste schooldag in groep 7. Wat gaat de tijd toch snel! Ik kan me haar eerste schooldag van groep 1 nog zo goed herinneren. Het wordt al zo'n echt dametje. Ze vond het toch wel leuk dat ik vanochtend even met haar mee naar school ging.
Ook dit jaar zit ze bij meester Harrie, net als vorig jaar. Een leuke meester. Kimberly kan ook goed met hem overweg.

Rob en ik moesten vandaag allebei werken. Vandaag dus weer een dag sinds tijden dat we alledrie van huis waren.
Aan het eind van de middag heb ik boodschappen voor Rob zijn verjaardag gedaan.

Vanavond na het eten heeft Kimberly me geholpen met het snijden van de stukjes appel voor de appeltaarten.
Heel gezellig buiten aan tafel.






Rob zat druk te studeren in een vliegboek. Vrijdag mag hij weer eens een vluchtje maken en hij wil natuurlijk goed voorbereid zijn.




De taarten staan in de oven. Ik heb mijn haren maar weer eens een kleurtje gegeven. Het is nu aan het inwerken. Ik ben benieuwd hoe het er uit komt te zien....

Geen opmerkingen: