maandag, augustus 08, 2005

De wind door de haren



Vanmiddag ben ik niet gaan wandelen maar heb ik de fiets maar gepakt.
Nadat ik mezelf gedouched had had ik het me toch koud... ik moest gewoon iets gaan doen zodat ik het weer wat warmer zou krijgen. Trui aan, jas aan en even op de fiets tegen de wind in. Het waaide behoorlijk en er waren weer schitterende luchten te zien. Ik ben rond de Renkumse heide gefietst en hier en daar wat fotootjes gemaakt. Op het golfterrein liepen aardig wat mensen rond. Daarbuiten was geen kip te bekennen. Wel een reiger die in het veld stond en een aantal koeien. Lekker rustig. Ik heb nog even op een bankje gezeten en genoten van de luchten die steeds veranderden, de vogeltjes o.a. zwaluwtjes die langs scheerden en een paar konijntjes die nieuwsgierig aan het rondhuppelen waren.






Op de terugweg ben ik nog langs Villa Laura gefietst waar 3 pony's en een paard (Belle) van manege Quadenoord in de wei staan. Het was een klein beetje begonnen met regenen en de paardjes hadden beschutting gezocht onder de bomen vlakbij het huis.

Rob en Kimberly hebben genoten van de film. Ze vonden hem hartstikke leuk. Ze zijn Ede nog even in geweest en met het warmeten rond zessen waren ze er weer. Gezellig met z'n drieen gegeten en nu zit een ieder weer achter zijn eigen computer z'n eigen dingetjes te doen.

Geen opmerkingen: