dinsdag, januari 30, 2007

Vakantie voor Newly geboekt...

Vanochtend het huis onder handen genomen; gestofzogen, gesopt, de badkamer gedaan...

Nadat ik samen met Newly Kimberly naar school gebracht had ben ik met Newly via de kinderboerderij naar de Utrechtseweg gelopen. Toen via de Kastanjelaan, langs het kerkje op de heuvel en langs manege Klein Vosdal naar dierenpension De Broekhorst.

Bij het dierenpension hebben we een plaatsje voor Newly gereserveerd voor als we met de familie Hulshof naar Spanje zijn.
Newly is in oktober vorig jaar al een weekendje in dit pension geweest. Hij kent het dus al een beetje net als dat wij Rosa Nautica al kennen.
Maar elke keer is toch weer anders!
De twee dames die ons te woord stonden kenden Newly nog van de vorige keer.
Een van hen zei: hé vrolijkerd...jou heb ik eerder gezien!
Zo, de vakantie van Newly is bij deze ook geboekt!

Op de terugweg zijn we via de Noordberg en de Jufferswaard gelopen.
Aan de rand van het bos zagen we verschillende paarden staan.
Toen de paarden ons zagen kwamen ze onze kant op gelopen.
Ze kwamen tussen de bomen door naar ons toe.
Newly moest eerst nog uitdagend blaffen...maar toen de paarden dichterbij kwamen kroop hij achter me.
Ze kwamen heel dichtbij.
Ik ben niet bang voor paarden, maar als er drie vreemde paarden op je afkomen ga ik ze liever toch maar uit de weg.
Newly en ik zijn toen maar lekker doorgelopen naar boven. De paarden bleven halverwege achter.
Een eindje verderop zijn we toen naar beneden gelopen en door het drassige terrein verder naar het tunneltje. Onder het tunneltje door kwamen we weer bij de Utrechtseweg uit.

Het was een heerlijke wandeling.

Geen opmerkingen: