dinsdag, januari 23, 2007

Orion

'k Ben net terug van het laatste uitlaatrondje met Newly.
Het was/is koud buiten... nu -5 graden Celcius.
Lekker, wordt het dan toch nog winter...
Vele autoruiten van verschillende auto's hadden al een mooi wit vries laagje.
De hemel was heel erg helder met vele sterren.
Het steelpannetje van de Grote Beer is goed te zien en mijn favorite wintersterrenbeeld Orion is ook in volle glorie te bewonderen!



Dit sterrenbeeld heb ik in Finland, in Zweden en vaak in ons land Nederland gezien.

In Finland en Zweden was het echt winter met heel veel sneeuw en erg koud.
Wanneer ik Orion in Nederland zie moet ik aan die vakanties terugdenken.
Het geeft me een heel speciaal gevoel.
Ik kan dit niet goed uitleggen...
maar het is zeker positief en ik voel me er heeeeeel goed bij!

Geen opmerkingen: