woensdag, januari 31, 2007

Mini-lessen

Vorige week woensdag konden we niet met de paarden naar buiten, omdat de grond erg hard was door de vorst.
We hebben toen een les in de bak gehad, wat me best wel weer eens beviel. Even de puntjes op de ie.
Vandaag konden we wel weer naar buiten. Het leek wel voorjaar. Fluitende vogeltjes, bomen waar al weer knoppen in komen en hier en daar een bloeiend bloemetje uit een bolletje.



De temperatuur was ook zeer warm te noemen voor de tijd van het jaar. Zo tussen de 8 en 10 graden! Alleen de wind op de hei voelde wat koud aan, maar ja dat was ook wel weer lekker na een fikse galop...



Kimberly is vanmiddag naar Het Streek op de Bovenbuurtweg geweest voor een aantal minilessen. Ze heeft o.a. een les Frans, een les Aardrijkskunde en een les Wiskunde gehad.
Frans vond ze erg leuk, vooral door de "juf" die nogal maf deed.

Samen met Newly heb ik Kimberly met de auto naar Het Streek gebracht.
In de tijd dat zij op school zat ben ik met Newly Ede-Centrum in geweest.

De uitverkoop bij Karssen was vandaag begonnen, dus daar ben ik wezen kijken.
Op zoek naar een leuk shirt o.i.d. kwam ik toch bij de kassa met een fitnessbroek en jasje van Reebok. Met Ellen heb ik een leuk gesprek gehad over de inkoop,commercie en vooral dat cijfers m.b.t. omloopsnelheid e.d. steeds meer gaan tellen.

Na nog even de rest van de winkelstraat bekeken te hebben heb ik nog wat kip bij het kipwinkeltje gekocht voor vanavond.

Toen toch nog maar even langs mijn pappa en mamma.Ik was er nu toch...
Zij waren net thuis...
Ze hadden iets leuks gezien in de Bettekamp. Al een paar keer hadden ze geprobeerd me te bereiken. Helaas ze hadden mijn oude telefoonnummer nog en ik was niet thuis.
Samen met mamma ben ik nog even wezen kijken en we hebben het gekocht. Wat het is zal ik op een later tijdstip vertellen....

Iets voor vieren stond ik bij de uitgang van Het Streek op Kimberly te wachten.
Casimier en Daniƫl stonden al buiten op de moeder van Casimier te wachten.
En daar kwam mijn Kimberly dan aan...Vrolijk en blij, ze is weer vrij!
Met de auto naar huis en thuis lekker aan de kip met stokbrood en salade...

Geen opmerkingen: