maandag, januari 29, 2007

Newly de hele dag mee naar Bever.


Vannacht was Newly niet erg lekker.
Hij moest overgeven en heeft gepoept in de badkamer.
Gelukkig merkte Kimberly dat Newly niet lekker werd.
Ze heeft hem op tijd naar de badkamer gedaan.
Gelukkig maar! Zo bleef de schade beperkt...

Vanmorgen heeft Newly nog een keer overgegeven.
Ik denk dat het door het eten kwam.
Gisteren hadden we hem andere brokken gegeven dan normaal.
Ja de ene hond kan er beter tegen dan de andere...

Ik besloot om Newly mee te nemen naar mijn werk, zodat ik een oogje op hem kon houden.
Zo gebeurde het dat hij dus mee ging naar Bever.
Tijdens de koffie-en theepauze mocht hij ook even bij ons zitten.
Voor de rest van de dag heeft hij in zijn benge onder tafel bij de kassa gezeten.
Tussen de middag ben ik een lekker stuk met hem wezen lopen langs de Rijn.
We zijn ook nog langs de dierenwinkel geweest om zijn eigen vertrouwde brokken te gaan kopen.

Vanavond slaapt Newly veel.
Spelen hoeft ie niet. Hij heeft wel lekker zijn bak met brokken opgegeten.

Morgen ga ik met hem naar het bos; kan hij weer uit zijn dak gaan en rondjes rennen!

Geen opmerkingen: