maandag, januari 15, 2007

Fins Lapland

Vanavond belde Germa me.
Samen met Hans en Martijn gaat ze een weekje naar Fins Lapland.
Ooh ik zou zo mee willen.

Ik vond het er fantastisch!

Na haar telefoontje ben ik meteen op de site van Akaskero wezen kijken.



Ik was weer even helemaal terug daar in het hoge noorden.





Heel bijzonder....het is er bijna niet licht, maar de luchten kunnen er schitterend zijn!

Met mijn gedachten ben ik weer bij de honden in de sneeuw...



Wat was 't leuk! Door deze trip ben ik veel voor honden gaan voelen. Eén van de redenen waarom we thuis ook voor een hond gekozen hebben is dat het echte maatjes van je kunnen zijn.

Wij hebben nu Newly als maatje erbij... en ook hij vind het leuk in de sneeuw!
Wie weet kan hij ook nog weleens een sleetje trekken.




...en wordt ie ook een Real Snowdog!



Het Noorderlicht/ Aurora Borealis heb ik van oud op nieuw gezien bij de Akaskero-lodge.
Wat was dit apart...
Dit schouwspel is moeilijk vast te leggen. Werner van Steen heeft een serie echt heel mooie foto's van dit wonderbaarlijke verschijnsel.
Werner is een van mijn favoriete fotografen van dit moment.



Deze foto is gemaakt in Levi, Fins Lapland.
Wellicht kunnen Hans, Germa en Martijn in Levi ook zo genieten van dit wonderlijke schouwspel!

(Nog even voor jullie, Hans, Germa en Martijn:
Veel plezier en maak er een leuke vakantie van en natuurlijk een hele goede reis!)

Geen opmerkingen: