donderdag, januari 04, 2007

Opgeruimd begin

Dinsdag heb ik met Kimberly de kamer van Kimberly een klein beetje veranderd.
De grote kast, voorheen speelgoedkast nu kledingkast hebben we verzet.
Dit was nog zo'n heel gedoe! Maar met al t gedoe is het ons toch gelukt!
Het speelgoed is eruit en gesorteerd. De kleren zitten er in...
met een hele speciale plek voor de nieuwe bh-tjes : )

Gisteren, woensdag, ben ik 's ochtends wezen paardrijden. Sir Harold had er zin in en ik ook.
Kimberly en Renate waren ook mee. Zij hebben geholpen met poetsen en zo.

Na een klein dutje ben ik aan de gang gegaan met de kleed/logeerkamer.
De grote kledingkast is nu lekker opgeruimd en opnieuw ingedeeld.
Alles heeft zijn plekje gekregen. De kamer ziet er netjes uit en lijkt zelfs weer wat groter.

Vandaag was de beneden verdieping aan de beurt om opgeruimd te worden. Alle kerstspullen incl. de kerstboom zijn het huis uit!
Natuurlijk hebben we nog wel wat kaarsen staan.
Voor de gezelligheid en de warmte!

Vanmiddag zijn Rob en ik samen met Newly naar Irma geweest; ff gelukkig nieuwjaar wensen en even bijpraten.
Kimberly was naar Yenifer.
Na nog Wageningen in geweest te zijn zijn we wezen wandelen bij het oude ziekenhuis van Wageningen. Heerlijk door het bos, het was erg rustig. Newly kon lekker rennen en gek doen in dit leuke losloopgebiedje.

Geen opmerkingen: