zaterdag, januari 20, 2007

Rijvaardigheidstraining

Rob had mij een tijdje geleden opgegeven voor een rijvaardigheidstraining via het KLPD.
De dag dat ik in eerste instantie ingepland stond was zaterdag 3 februari.
Doordat er twee collega's ziek zijn werd er gevraagd of er soms mensen waren die er wat voor voelden om vrijdag 19 januari deel te nemen aan de training in Lelystad.
Nou ik wilde en kon wel op deze vrijdag.

Gisterochtend vertrok ik omstreeks 8.00 uur naar Lelystad.
In de kantine van het ANWB trainingscentrum werd ik samen met nog 95 andere mensen met een kopje koffie verwelkomd. Er waren enkele KLPD-verkeersmensen. Voor de rest zeer veel aanhang en andere politiemensen.
We werden in groepen van 10 tot 12 mensen verdeeld.
Er waren 8 groepen en 8 onderdelen.
Na een korte uitleg over het circuit zijn we met onze groepen aan de slag gegaan.

Het was spannend, leerzaam en bovendien erg leuk om te doen!
Van noodstop, slalom tot voor-en achterslip. Vanalles kwam er aan bod.

Steeds na twee onderdelen was er een korte pauze. Koffie en thee of wat fris kon er gedronken worden. Tussen de middag was er een lekkere lunch.

Omstreeks 16.30 uur was de afsluiting, de prijsuitreiking en de uitreiking van de certificaten "Incentive training "
Het was een erg leuke dag. Ik vond het super om te doen!

John Jansen heeft de gehele dag vast gelegd op de gevoelige plaat.
Zijn foto's:........

Geen opmerkingen: