zondag, januari 21, 2007

Edmondt, Lidia, Olivier

Vandaag zijn we met z'n drieën, Rob, Kimberly en ik naar onze nieuwe buren geweest.
We hadden elkaar al wel een aantal keer gezien.
Nu dan met z'n zessen bij elkaar.

Olivier was eerst wat verlegen, maar dat was al gauw over.
Het was gezellig. We hebben wat heen en weer gekletst over ons verleden en over het wonen hier in Heelsum.

Kimberly en ik waren er omstreeks half 4 en Rob kwam naar zijn werk om half 5.
Edmondt had voor lekkere hapjes gezorgd en Lidia hield in de gaten dat we qua drinken niet droog kwamen te staan.

Het was snel laat...om kwart over acht besloten we om huiswaarts te keren. Ondertussen was Kimberly al een keer naar huis geweest om Newly uit te laten.

Lidia dacht dat ze mij van vroeger nog kende. Dit bleek helemaal goed bedacht te zijn.
Beide geboren in Ede en op Mavo-Bospoort gezeten. Apart zeg. Vooral dat ze mij herkende.
Ik had ook wel iets van herkenning, maar ik zou niet weten waarvan en zo...

Het was erg gezellig en ontspannen...
De klik is er en ik denk dat we een gezellige tijd met zijn allen tegemoet kunnen zien.

Welkom nieuwe buren, welkom Edmondt, Lidia, Olivier en de katten!

Geen opmerkingen: