zaterdag, januari 13, 2007

Terug van Belgie

Vorig weekend zijn we in Belgie geweest. Het was erg leuk dat weekend.
We hebben het een en ander aan foto's geschoten.
Peter stuurde ons ook nog wat beelden. Zowel die van ons zelf als die van Peter zijn te vinden op:

mijn vakantiesite.Van huis......


Afgelopen week hebben we er nog van kunnen genieten. Het weer was niet opperbest.
De tent was goed nat en moest natuurlijk drogen.
Aan onze kleren zat een kampvuurluchtje. Lekker wanneer je buiten bent, maar niet zo lekker als dat allemaal bij je in de gang hangt. Dus luchten, drogen en wassen!

Dinsdag belde Monique me op. Haar bureautje was gearriveerd... Ze zag het alleen niet zitten om hem in mekaar te zetten. Ik ben 's middags naar haar toegegaan om haar te helpen. Ik dacht dat doen we wel even in een uurtje...
Nou dat viel vies tegen. Er lagen honderdeneen onderdelen die met z'n allen het bureau moesten worden. Natuurlijk lukte het ons niet om binnen een uur het ding in mekaar te zetten.
De volgende dag ben ik 's avonds terug gegaan. Gelukkig was Marco er ook onze held!
Met z'n drieen hebben we het bureau in mekaar gezet. We hebben er deze avond heel wat uurtjes over gedaan; dus helaas niet even in een uurtje. Gelukkig staat hij er nu mooi bij en is Monique reuze blij!

Gisteren ben ik samen met Newly nog bij pappa en mamma geweest. Lekker een bakkie koffie gedronken en wat bijgepraat. Ik had ze niet meer gezien en gesproken na nieuwjaarsdag.
Het was gezellig!

Vandaag dus weer gewerkt. Vanochtend ben ik met de bus gegaan en vanmiddag heeft Rob me met de auto opgehaald. Onderweg naar huis hadden we het er over dat het al weer een week geleden is dat we naar Belgie geweest zijn.
We zouden zo weer zin hebben om te gaan.
Helaas moet Rob morgen ook werken dus zit het er dit weekend niet in.

Geen opmerkingen: