maandag, januari 22, 2007

Alweer Finland

Finland...

Vorige week vertelde Germa dat zij er met haar gezin heengaat.
Naar Levi...



Heerlijk in een hotel. Lekker uitrusten en plezier maken. In Nederland hebben ze een skidoo-safari geboekt!

Ik weet nog goed hoe dat bij mij ging; eerst vond ik 't niks en op het moment dat ik achter het stuur zat dacht ik dat ik in een James Bond film beland was...

Vanavond belde Rob mij nog even. Hij was op pad met zijn collega Samson.
Deze collega promoot reizen naar Finland.
Zijn website ziet er goed uit.
Als je dit ziet en de verhalen hoort lijkt het mij in de zomer ook erg leuk om naar dit land te gaan.

Voor mij blijft de winter toch erg bijzonder.
Ik denk nog vaak terug aan ik mag wel zeggen één van mijn meest bijzondere vakanties in de winter van 2004/2005.

Geen opmerkingen: