woensdag, december 21, 2005

Tandarts

Vanochtend ben ik naar tandarts Huub geweest.
De vorige keer met de halfjaarlijkse controle vond hij het nodig dat ik terug zou komen. Ik had bij mijn boven-tanden bij mijn tandvlees een verdikking zitten, waarschijnlijk een ontsteking.
Hij heeft me een beetje verdooft en daarna mijn gebit schoongemaakt en het abses weggehaald. Huub vond het beter om maar een hechting te zetten. Dan groeit het tandvlees wat mooier aan mekaar. Volgende week mag ik dan terug komen om de hechting als deze er niet uit zichzelf uit gaat uit te laten halen.

Ik zag er heel erg tegen op. Ik ben wel blij dat Huub mij hier mee geholpen heeft. Bij een ander zou ik waarschijnlijk niet zo rustig en redelijk ontspannen in de stoel hebben gezeten. Hopelijk blijft hij nog een tijdje onze tandarts....
Wanneer Huub stopt, dan maar overstappen naar Lette... het blijft dan tenminste in de familie! Benieuwd hoe ze is. Ik heb haar zoooo lang niet meer gezien.

Vanmiddag heb ik wat in het huishouden gedaan.
Ook heb ik lekker een uurtje op de bank liggen slapen.
Toen ik weer wakker werd was de verdoving helemaal weg.
Ik ben toen nog even heerlijk met Newly wezen wandelen in het bos.



Vanavond heb ik samen met Kimberly een snoephuisje gemaakt.
Het was een heel gepriegel. We hadden wat kaarsjes aan op tafel staan en op een gegeven moment begon de suikerboter van het huisje af te druppen.
We hebben toen maar besloten om ook maar wat speculaasjes op het huisje te doen.
Het huisje staat nu even buiten om af te koelen.
Misschien ook wel een leuk idee om hem met de kerst buiten te zetten.
Iedereen die dan langs komt bij onze voordeur kan er een snoepje of zo afpeuteren.

Geen opmerkingen: