maandag, december 05, 2005

Maandag werken

Na een lange tijd de maandag weer eens werken. Best wel raar, maar ook wel leuk. Na onze vakantie naar Spanje heb ik op maandag niet meer gewerkt. Dit was met het oog op Newly en ook omdat het gewoon lekker was om een tijdje maar twee dagen in de week te hoeven werken.

Afgelopen donderdag werd ik uiterst verrast door Mark met een wel heel erg speciaal Sinterklaascadeautje...
Hij nodigde mij uit om mee te gaan naar Zweden in Maart 2006. Geweldig he... Van zondag 5 t/m zondag 12 maart. Wat we gaan doen is nog niet bekend, maar dat hoor ik nog wel.....
Ik was behoorlijk overdonderd.... het lijkt me hartstikke leuk en natuurlijk een aardige uitdaging en doel om naar toe te leven. Super gewoon!!!!

Met Marcel van Sjabbens heb ik afgesproken dat hij voor de komende 3 maanden een schema opsteld om mijn conditie en kracht te verbeteren en optimaliseren.
Vorige week ben ik dinsdag en vrijdag wezen trainen. De komende tijd wil ik deze twee dagen van de week als vaste trainingsdagen houden.
Ik vind het weer lekker om bezich te zijn en naar een doel toe te werken...

Geen opmerkingen: