vrijdag, december 09, 2005

Al wel laat........

Het is zeker al weer laat!
Vandaag heb ik de hele dag weer gewerkt van 9.00 t/m 21.00 uur.
Eerst had ik er niet zoveel zin in, maar tioen ik eenmaal weer bij Bever was voelde ik me weer in mijn element.
Ik heb vandaag een paar leuke klanten gehad die ik van top tot teen kon en mocht aankleden. Heel leuk om te doen en natuurlijk ook goed voor de omzet : )
Samen met Marco en Bas heb ik vanavond heerlijk gegeten bij La Rouge, voorheen Piaff.
Het was erg gezellig!
Nog even de avond door en toen kon ik weer naar huis.

Thuis kwam Newly meteen naar me toe en wilde lekker gekriebelt en geknuffelt worden.
Leuk als je hond zo enthousiast is wanneer je thuis komt!

Rob was er ook en ook hij had natuurlijk wat aandacht van mij nodig....
De laatste tijd heeft hij wat minder aandacht van mij gehad.....maar dat zal echt wel weer komen de komende tijd! Rob is en blijft mijn allerliefste maatje!

Samen met Rob heb ik nog wat gedronken, wat tv gekeken en hebben we samen nog wat gepraat.

Geen opmerkingen: