donderdag, december 15, 2005

Inkoop Bever

Vandaag ben ik naar een meeting geweest in Houten over inkoop kleding binnen Bever.
Het was de bedoeling om te brainstormen en een feedback te geven omtrent de wintercollectie zoals die er nu is binnen Bever en hoe het misschien zou kunnen voor het volgende winterseizoen...




Ik had Irma en Mayra een email gestuurd met de ins en outs van afgelopen wintercollectie.
Tot mijn verbazing was ik de enige die een email met een aantal punten gestuurd had.
In eerste instantie vond ik deze bijeenkomst zeer rommelig en onprofessioneel overkomen. Er was geen agenda, geen rondvraag aan het begin over punten die aanwezige collega's aan de orde wilden stellen en er werd maar wat door elkaar gepraat. Op een gegeven moment zag Irma dit in en opperde dat we niet in groepjes door elkaar moesten praten, maar samen en allemaal naar elkaar zouden moeten luisteren. Dit ging een tijdje goed, maar doordat er geen leider/voorzitter was waren er toch veel en vaak gesprekken tussen de ene kant van de tafel en de andere kant. Er werd van de hak op de tak gesprongen.Over heel veel dingen waren we het met elkaar eens. Uit de verschillende filealen konden we elkaar aanvullen en zaten we aardig op een lijn.
Ik denk dat het "brainstormen" wat we als medewerkers uit de filealen gedaan hebben een goede feedback voor Irma en Mayra zal en mag zijn! Nu maar afwachten wat het volgend winterseizoen ons zal brengen...

Geen opmerkingen: