maandag, december 05, 2005

Sinterklaas



Vanochtend zijn we weer naar puppycursus geweest.
Voor Newly heel leuk dat hij zijn speelkameraadjes weer ziet en voor Kimberly en mij leerzaam en leuk om te zien hoe de hondjes met elkaar om gaan...
Vandaag kwamen Sinterklaas en twee van zijn Zwarte Pieten ook eens langs om de hondekindertjes een cadeautje te geven.
De meeste hondjes vonden het wel leuk op een paar enkele exemplaren na.

Heb ik elke les mijn fototoestel mee... was ik hem vandaag vergeten!
Nou ja... de mooiste foto's maak je in gedachten!

Vanmiddag nadat ik samen met Newly een blokje om was geweest hoorden we gedribbel...
Daar kwam Bolke van Annemieke en Gerben aan...
Bolke is toch wel een van Newly's leukste speelkameraadjes.
Samen hebben ze even heel hard rond gerend en lekker samen gespeeld. Ondertussen hebben Annemieke en ik samen wat staan kletsen. Na ongeveer 10 minuten kwam Kimberly er ook bij. Zij had ons gezien vanuit haar slaapkamerraam... (wat wonen we toch mooi/goed).

Rond half 4 vanmiddag kwamen pappa en mamma bij ons. Ik had ze uitgenodigt om bij ons te komen eten. Eerst hebben we een lekker kopje thee met banketletter genuttigd, gezellig wat gepraat en daarna heerlijk gegeten. Het was een leuke middag/avond zo met z'n allen. Mamma en Kimberly hebben samen Newly nog uitgelaten in de regen...
Nog even een kopje koffie en toen gingen mamma en pappa weer richting Ede.

Geen opmerkingen: