dinsdag, december 20, 2005

Kerstdingen

Elke ochtend maakt Kimberly een luikje van haar Didl adventskalender open.



Vanochtend ben ik naar pappa en mamma in Ede geweest.
Lekker een kopje koffie drinken en gezellig wat kletsen.
Ik had voor pappa en mamma ook wat cadeautjes voor onder de kerstboom meegenomen. Ze vonden het erg leuk.

Vanmiddag ben ik nog naar Renkum geweest op de fiets. Wat boodschappen gedaan en nog naar kleding gekeken voor de kerst en zo.
Wel leuke dingen gezien, maar je hebt het zo weinig aan.
Ik denk dat ik deze kerst maar es oversla met nieuwe feestkleren....



Ook bij ons staat de kerstboom.
Newly loopt er mooi omheen en gaat er af en toe voor zitten of liggen.



Vanavond ga ik met Kimberly naar de kerstviering van school in de kerk op de Utrechtseweg.
Altijd gezellig. Kimberly moet eerst nog paardrijden. Na paardrijden gauw omkleden en even een soepje eten.
Ik heb erwtensoep met brood met spek klaar staan, dus dat wordt weer smikkelen...

1 opmerking:

Anoniem zei

De kerst was leuk he mam!!