woensdag, december 06, 2006

Veel wind

Vanochtend ben ik wezen paardrijden.
Er stond een fikse wind.
Het was heerlijk om met de paarden over de Ginkelse Heide te galopperen.
We hebben het in ieder geval droog gehouden, al zag het er wel drijgend uit.
Ik heb genoten van de lekkere rit.
Ook weer heerlijk bijgepraat met de dames en onze ene heer Frits!

Vanmiddag nog naar het ziekenhuis geweest voor 3 maandelijkse controle.
Ik was nog maar net thuis toen Rob ook thuis kwam.
Samen hebben we een kopje thee gedronken.

Met Newly ben ik nog wezen wandelen rondom het landgoed van Villa Laura.



Helaas niet zo'n lange wandeling als gisteren. We gingen met schemer weg (16.45)en waren met donker terug (17.30).



't Had wel wat om in de schemer nog een stukje door het bos te lopen. Gelukkig is Newly lekker wit, zodat ik hem nog goed kon zien.

Geen opmerkingen: