dinsdag, december 26, 2006

Een week geleden!

Een week lang niets gepost!
Ik kreeg al van verschillende mensen commentaar... he Kimberly?
Nou ik heb me er toe moeten zetten, maar ik ben er weer.
En ben je er weer, wordt je wederom van je plek gestuurd(omdat manlief een filmpje moet bekijken).




Er is vanalles gebeurt deze week; minder leuke dingen, maar zeker ook hele leuke dingen.

Woensdag wezen winkelen in Wageningen en bij Irma en Marco langs geweest; heeeeel gezellig! 's Avonds wat voorbereidingen getroffen voor het eten voor eerste kerstdag/mijn verjaardag...

Donderdag de hele dag gewerkt. Het was een leuke dag om te werken. Gezellige klanten gehad en fijn met mijn collega's gewerkt.



Vrijdagochtend samen met Newly op de fiets naar Renkum geweest. Ik heb nog wat cadeautjes voor mijn lieve schatjes voor onder de boom gekocht en nog gewoon wat lekker lopen kijken in verschillende winkels.
's middag nog wat huishoudelijke klusjes gedaan.
Kimberly was haar huissleutel kwijt en moest deze zoeken en haar kamer inspecteren...

Vrijdagavond had ik een kerstborrel bij Bever in Arnhem.
Lekker op de fiets er heen. Het was heerlijk weer en zo kun je natuurlijk ook nog eens een wijntje drinken.
Het was erg gezellig en we hebben veel gelachen, vooral om het voorgedragen gedicht door Bas.

Rond 22.00 uur verliet ik samen met nog een aantal collega's van me de winkel.
Ik wilde mijn fiets pakken om hier mee naar huis te gaan. Dan zou ik mooi op tijd thuis zijn.
Tot mijn grote verbazing stond mijn fiets niet meer op de plek waar ik hem neergezet had. Ik had nog een klein sprankje hoop dat misschien een paar lollige collegaas mijn fiets aan de andere kant neergezet zouden hebben... jammer genoeg niet! Wat een ontzettende pech; mijn fiets was gejat, dat was wel duidelijk. Hij stond wel op slot...maar ja, liever een fiets dan alleen maar twee sleutels. Helaas had ik hem ook niet verzekerd;dubbele pech!
Ik ben toen toch maar met Esli, Mark, Gerard, Joost en Marco mee gegaan naar de Cavern.
Hier heb ik nog een tijdje zitten teuten.
Rob belde mij op: Kim had haar sleutel niet kunnen vinden, Newly had overgegeven en gepoept in huis en ik had niet gebeld dat ik later zou komen. Hij was behoorlijk pssed!
Dan maar snel naar huis.
Esli, de lieverd, wilde mij wel thuis brengen. Gelukkig maar... Ik had er wel aardig wat op en met de bus naar huis had ik eigenlijk ook niet zoveel zin in.
Bedankt nogmaals Esli!!!
Thuisgekomen zat Newly buiten aan de carport vastgebonden. Rob was het dus echt goed zat!
Rob sliep gelukkig al. Ik hoefde hem dus na het uitlaatrondje met Newly niet te vetellen dat mijn fiets ook nog es gestolen is.
Dat moest dan maar de volgende dag gebeuren.

Ik heb erg slecht geslapen. Er waren die vrijdagavond toch wel verschillende vervelende dingen gebeurt. Bij Bever was het erg gezellig en in de Cavern hebben we het eigenlijk ook best leuk en gezellig gehad. Maar een echt goed gevoel had ik niet over die vrijdagavond...
'k Was ook nog een s tegen een muur aangelopen; blauwe, zere plek aan mijn arm en een schaafplek op mijn hoofd, een beetje dik oog en een zwaar hoofd...
Ach ja...kan gebeuren.

Zaterdagochtend vroeg Rob me hoe ik het gehad had. Ik vertelde hem meteen van mijn fiets enzo... Ook hij moest net als ik eerst even geweldig vloeken, maar ja je doet en kan er eigenlijk niets mee...
Via email heb ik aangifte gedaan bij de politie te Arnhem.

Kimberly had haar huissleutel dus niet gevonden. Opeens bedacht ze dat hij misschien nog wel op school zou kunnen liggen. Op naar de juf om op school te gaan kijken.
Samen met de dochter van de juf is Kimberly naar school gegaan en gelukkig heeft ze daar de sleutel weer gevonden!
Zelf ben ik met de bus nog naar Arnhem geweest om daar een cadeautje voor Tim te kopen en nog wat kleine dingetjes voor thuis.
We hebben gelukkig best een leuke zaterdag gehad. Het begon wat geladen, maar eindigde gelukkig weer in harmonie!
Ook wel zo fijn!!! (voor iedereen)

Zondag is Tim 7 jaar geworden. We zijn ook op zijn feestje geweest. Irma had een clown geregeld. Het heel er leuk. De clown maakte taartjes met de kinderen, googelde wat en was er maar druk mee. De kinderen vonden het super en zelfs Newly vond hem leuk!

Ik ben vanaf de Wageningse berg samen met Newly terug door het bos naar huis gewandeld. Rob en Kimberly gingen met de auto.

Maandag was ik dan jarig. Vanaf een uurtje of 11 is er visite geweest. Het was druk, maar ik vond het erg gezellig dat iedereen ( Rob, Kimberly, Newly, Renate, Andre, Didi, Rene, Wilmy, Ehlana, Paula, Martin, Marjan, Ruben, Esther, Anke, Eef, Gijs, Josien, Monique, Michele, An, Tom en Irma) er was! Heel veel leuke cadeaus heb ik gehad. Alles vond ik leuk en kan ik goed gebruiken.

En dan vandaag, tweede Kerstdag...
Samen met Kimberly ben ik naar Apassionata geweest in de RAI te Amsterdam.
Het was een hele mooie paardenvoorstelling.
Helaas zijn de foto's niet zo heel goed gelukt.
Hieronder een kleine impressie....

























Zo nu ben ik weer een beetje bij en de lezers hopelijk ook weer blij :)

Geen opmerkingen: