zondag, december 31, 2006

Laatste dag van 2006

Gisteravond was de laatste avond van het jaar dat Rob en ik met z'n tweeen waren...
Het was erg gezellig: lekker bij elkaar met een Rouchefortje erbij hebben we ons jaar 2006 nog eens doorgelopen. Wat is er toch weer veel gebeurt en wat hebben we weer veel meegemaakt!
Vanavond zijn we samen met de Scheppinkjes; kunnen we met hun ook nog terugblikken.

Om 8.00 uur stond Newly aan mijn bed. Hij wilde er op uit, naar buiten.
Gauw even wat aangetrokken en met meneertje naar buiten.
Het waaide gelukkig niet zo erg meer als gisteravond.
We hebben een lekker rondje gelopen. Overal was het nog rustig, geen geknal en zo.
Dat is nu zo rond half 1 wel anders. Om de haverklap horen we doffe dreunen. Door de wijk loopt de jeugd lachend rotjes en zo af te schieten.
Newly is er niet bang voor, maar ik denk dat ie t ook niet echt leuk vindt.
Vanmiddag wil ik met hem naar het bos. Even lekker er uit.
De hele dag binnen is ook zo wat!



Nu ligt Newly lekker op mijn voeten onder t bureautje te slapen.
Lekker warm voor mijn voetjes en vertrouwd en beschermend voor Newly.

Geen opmerkingen: