woensdag, december 27, 2006

Balou


Onze nieuwe buren zijn met Kerst een paar dagen weg geweest.
Tijdens hun afwezigheid heb ik voor hun kater Balou gezorgd.
Best een leuk beest, zwart/wit van kleur en een beetje fors.
Elke ochtend zit ie lekker op de bank. Als ik de deur open komt hij me tegemoet.
Even een aaitje van mij en Balou snort er aardig op los.


Wanneer ik de achterdeur open wil hij graag naar buiten.
's Middags tussen half 5 en 5 uur ga ik weer even bij hem kijken. Hij is dan in de tuin. Meestal zit ie al voor de deur te kijken. Vanmiddag keek hij zelfs door het raam van de deur me aan met een blik van waar bleef je nou, ik wil naar binnen.
Lekker naar zijn brokjes en binnen is het toch ook wel een stuk warmer dan buiten.
Als het goed is komen Edmondt, Lidia en Olivier vandaag weer thuis. Gezellig voor Balou... Alleen is ook maar alleen!

Geen opmerkingen: