donderdag, december 28, 2006

De knoop doorgehakt

Na wat rond gekeken te hebben in verschillende winkels en op het internet heb ik vanmiddag toch maar besloten om mijn fiets in Heelsum te gaan kopen.
Samen met Newly ben ik lopend naar Mastbergen in Heelsum gegaan om toch nog maar eens te gaan kijken of ze een geschikte fiets voor mij zouden hebben.
Ik had een Gazelle Orange. Dat was een mooie fijne fiets. Toen we die fiets kochten was deze 50 Euro goedkoper dan waar die nu voor weg moet gaan. Ik heb er toen twee fietsen op ingeruild.
Die Gazelle vind ik nu wat aan de dure kant.
Carlo van Mastbergen liet me vanmiddag een vergelijkbare fiets zien maar dan van het merk Sparta. Zelfde kleuren, zelfde mogelijkheden, maar wel iets goedkoper. Eigenlijk was ik wel weg van deze fiets. Na even praten en kijken en een klein beetje onderhandelen kreeg ik hem toch nog wat goedkoper. Ik heb Rob toen gebeld om te overleggen of ik deze fiets zou nemen. "Als jij t wat vind, moet je t doen"
De fiets stond er in mijn maat, ik kon hem dus meteen meenemen voor een goede prijs met oudejaarskorting!
Ik twijfelde nog wel een beetje of het mandje van Newly er op zou passen.
Als het niet paste mocht ik terug komen met mand en fiets, dan zou de verkoper er voor zorgen dat ie passend zou worden.
Thuis gekomen paste het mandje dus niet. Ik meteen terug. Het mandje werd pas gemaakt terwijl ik wachtte!
Goede service!
Nu kan ik weer heerlijk op mijn eigen fiets op pad. Alleen of met Newly achterop in het mandje!
Ik ben er heel erg gelukkig mee... hij fietst prima!
Gelukkig dat we nog wat geld achter de hand hadden : )

Geen opmerkingen: