dinsdag, december 19, 2006

Toch nog een zonnetje

Gisteren was het de hele dag mistig en druilerig weer. Het is niet echt licht geweest.

Vandaag was het een stuk beter.
Ik stond op met een schitterende lucht.
Toen ik op weg naar Ede was naar mijn mamma en pappa brak zowaar de zon door.

Het was gezellig bij mijn ouders.
Ik was een paar weken niet bij ze geweest.
We hadden elkaar vanalles te vertellen en we hebben aardig wat afgelachen.

Mamma heeft de reis naar Spanje voor de hele familie ook geboekt.
Pappa en mamma gaan al een paar dagen eerder weg dan de rest.
Zij gaan per bus, de rest per vliegtuig.
We gaan in totaal met z'n 15-en. Zo'n hele groep.
Het lijkt me hartstikke leuk worden.

Vanmiddag ben ik samen met Marjan en onze honden even een rondje om de golfbaan wezen doen. Lekker buiten, de honden heerlijk rennen en even weer eens bijpraten.
We hadden elkaar al een tijdje niet meer uitgebreid gesproken, dus dit was wel een leuke gelegenheid.

Thuisgekomen heb ik buiten nog wat lampjes opgehangen in de struikjes langs ons huis.
Als ik nu uit 't kleine raampje kijk zie ik ze branden.
Ik vind dat het er leuk uit ziet.

Ook heb ik nog een alternatief kerststuk gemaakt.



Newly is moe van een middagje lekker buiten zijn.
Hij ligt heerlijk op zijn kussen te slapen.





Lief he, zoals hij daar lekker op zijn kussen ligt.

Geen opmerkingen: