donderdag, december 07, 2006

Askja-reizen

Ik heb vandaag een sollicitatiegesprek gehad bij Askja-reizen in Arnhem.
Het lijkt me erg leuk om een of twee reizen per jaar te gaan begeleiden.
’t Was een lang gesprek, ruim 1 ½ uur.
Het was zeker een prettig gesprek met Gregie en Carla.
Ik vond het wel positief.
Morgen komen er nog een aantal sollicitanten.
Binnen twee weken hoor ik meer…





De eerste reizen als ik aangenomen wordt zullen naar IJsland zijn.
Wat ik er van gezien en over gehoord heb lijkt het me een mooi land.
Het lijkt me dan ook super als dit door mag gaan!

Vanochtend had ik samen met Bas mijn beoordelingsgesprek bij Bever.
We hadden een goed gesprek samen.
Bas was vol lof over mij.

Ik hoop dat de dames van Askja mij ook wel zien zitten en dat ik volgend jaar naar Ijsland mag!

Geen opmerkingen: