donderdag, september 01, 2005

Badkamer

Lekker een extra dagje vrij vandaag.
Rob had in de IKEA -gids stellingen voor in het tuinhuisje gezien.
Altijd handig om wat extra schappen te hebben om alle tuinspullen en kussens in op te bergen.
Maar.... dan moeten die stellingen natuurlijk wel een keertje gehaald worden.

Ik had er wel zin in om weer eens een bezoekje aan de IKEA te brengen; lekker rondkijken en ideetjes opdoen.
Zo gezegd zo gedaan. Rond 10 uur was ik bij IKEA in Duiven. Het was er best wel druk voor zo'n doordeweekse dag...
Ik heb veel leuke dingen gezien. Op de badkamer-afdeling kreeg ik de kriebels om onze badkamer ook maar eens opnieuw aan te kleden. Ik heb een schappenkastje, kruk/kastje, wcrolhouder, een nieuwe badmat, een nieuw douchegordijn, 2 oranje vaasjes en wat vrolijk oranje gekleurde handdoeken aangeschaft.
Natuurlijk ben ik de stellingkasten voor in het tuinhuisje niet vergeten.
Bij de kassa had ik een aardige kar vol. Het ging allemaal prima in de auto met een beetje passen en meten.

Toen ik thuis was heb ik de auto uitgepakt en ben daarna met de badkamer begonnen.
Het schappenkastje paste net niet op de plek die ik bedacht had.
Rob zei me dat ik het kastje uit mekaar moest halen en dan eerst de poten tussen de leidingen door. Dit ging helaas niet zo makkelijk als het wel leek...ik moest een latje doorzagen en toen lukte het wel...
Het resultaat vind ik leuk geworden en ik ben er tevreden over.
Het is een vrolijke badkamer geworden met een beetje saunatrekjes.

Geen opmerkingen: