woensdag, september 21, 2005

Susan bijna 1 jaar!







Vanochtend ben ik weer heerlijk wezen paardrijden zoals ik dat elke woensdagochtend doe.
Rob en Kimberly zijn met de hele klas van Kimberly inclusief meester Harrie, meester Jack en de moeder van Luuk naar het Beekdal geweest.
Per groep kregen ze een GPS en het een en ander aan opdrachten mee.
Ze hebben het heel erg leuk gehad. Wel hadden ze last van natte schoenen en sommigen zelfs van natte sokken en broeken. Tja, dat krijg je ervan als je door het Beekdal gaat!










Tussen de middag hebben Rob, Kimberly en ik lekker samen een boterhammetje kunnen eten. Wel zo gezellig wanneer je met z'n drieen bent.
Vanmiddag zijn Kimberly en ik naar Veenendaal geweest.
Morgen is Susan jarig. Ze wordt dan al weer 1 jaar!
Omdat we morgen niet kunnen zijn we vandaag een taartje wezen eten.
Natuurlijk hadden we ook cadeautjes bij ons. Susan vond het prachtig!

Het is me toch een lachebekkie. Ze is bijna altijd vrolijk en weet met haar lachje mensen al aardig voor zich te winnen.
Tom is ook heel gek met zijn zusje. Hij is tenslotte de grote broer en houdt Susan dan ook wel in de gaten.
Toen we weer naar huis gingen met de auto vond ze dit helemaal niet leuk! Ze moest zelfs een beetje huilen en keek heel erg zielig...






80,5

Geen opmerkingen: