dinsdag, september 13, 2005

Nog steeds prima weer

't Is nog steeds prima weer. Blauwe lucht met een heerlijk zonnetje. De weersvoorspellingen geven aan dat het in de loop van de week herfstachtig wordt. Nou dan genieten we nog maar even wat extra. Vanavond hebben we in ieder geval nog heerlijk buiten in de tuin kunnen eten!

Vanochtend op de koffie bij Annemieke geweest. We hadden elkaar al een tijdje niet meer gesproken en hadden elkaar nu heel wat te vertellen. Bram was er ook. Die brabbelt ook al honderduit voor zijn 2 jaar. Een leuk jochie is het.

Vanmiddag ben ik op de fiets nog even naar Renkum geweest.

Straks ga ik nog even sporten. Voor de vakantie moeten er toch echt wat vetrolletjes en kilo's af zijn. Ik hoop dat 't lukt. Op dit moment snoep ik niet, drink minder alcohol en probeer voor de rest ook zo gezond mogelijk/ niet vet te eten.
De kilootjes willen er nog niet echt af.
Marieke vond gisteren dat ik er wel slanker uitzag dan voor haar vakantie...
misschien wordt ik wel steviger (spieren), maar ik zie zelf toch nog steeds wel het een en ander aan vet zitten :(



Vanmiddag nog op internet naar Kooikerhondjes zitten kijken.
Rob en Kimberly zijn er ook helemaal vol van. We keken even met z'n drieen en Rob kwam een site van een fokker bij ons in de buurt tegen.
http://sysseltsebos.mine.nu
De buren van Sandra, een meisje bij Kimberly op paardrijden, hebben ook een Kooikerhondje. Zo hoor je er nooit over, zo weer wel. Als je er maar over praat en je interesse er op dat moment ligt...


81,5

Geen opmerkingen: