dinsdag, september 06, 2005

Lekker gesport

Vanochtend wilde ik gaan sporten, maar besloot ik om de was van een week weg te gaan strijken.

Vanmiddag was ik daarna van plan om te gaan sporten, maar het was zo een heerlijk weer dat ik een boek heb liggen lezen in de hangmat.

Toen Rob, Kimberly, Desi en Renate naar de manege gingen was ik van plan om te gaan sporten, maar toen besloot ik om toch nog even op internet naar de asielhondjes te gaan kijken.

Na het eten was ik van plan om te gaan sporten.....
en dat heb ik gedaan!
Rond half acht ben ik naar Sjabbens gegaan.Ik heb zo'n 2 uur gesport.Eerst wat krachttraining, toen wat conditietraining; 30 min. crosstrainer en tot slot nog wat vetverbranding 30 min. op de arctrainer.
Ik heb behoorlijk wat afgezweet. Het was er warm en zelfs een beetje benauwd.
Het was heerlijk en het gaf me een goed gevoel.

Toen ik na het douchen thuis op de weegschaal ging staan schrok ik me een hoedje; 82,3 kg.
Gisterochtend nog 80,5 ook wel teveel, maar 82,3.... Binnenkort weeg ik nog meer dan Rob...
Dit wordt toch echt te gek!
Ik moet echt gaan lijnen. Marga van paardrijden had wel een aardig dieet. Ik ga dit ook maar eens proberen.
Morgen meteen starten. www.vetvrij.com

Ik moet mijn levenstijl wel wat gaan veranderen.
Niet alleen:
Twee keer in de week naar Sjabbens.
Op de fiets naar het werk.
Paardrijden.
Maar beslist ook:
Minder tot niet snoepen.
Minder alcohol.
Meer fruit.
Meer water drinken.
En:
Wanneer we een hond hebben; meer en geregeld wandelen.

Kimberly en ik willen dolgraag een hond en Rob vind het ook wel leuk.
Kimberly vind het vooral erg leuk.
Ikzelf natuurlijk ook. Voor mij is ook een reden dat ik dan een of twee keer op pad moet gaan met dit maatje.
Voor de hond goed maar bovenal ook voor mij.
Lekker buiten zijn en een stevige wandeling per dag zal me goed doen.
We kijken natuurlijk ook alledrie uit naar zo'n nieuw maatje die ook voor gezelligheid en knuffelen zal zorgen...
Wat voor een hond het gaat worden? Daar zijn we nog steeds niet uit!
Ik vind een Beagle een leuk exemplaar, maar ook alles wat maar iets weg heeft van een husky en/of collie spreekt mij aan. Komt natuurlijk ook door mijn trip naar Finland van afgelopen winter....
We zoeken rustig door!
http://www.dierenasiels.com/adres_asiel.cfm?id=208



http://www.dierenasiels.com/adres_asiel.cfm?id=261




Geen opmerkingen: