vrijdag, september 02, 2005

FF op de koffie

Ik was al een tijdje niet meer bij pappa en mamma wezen koffie drinken.
Best wel jammer want ik vind het altijd leuk om naar ze toe te gaan.
Vanochtend ben ik maar weer eens bij ze langs geweest.
We hebben lekker over vanallles en nog wat zitten praten; over Esther, Rene en Gijs in Frankrijk, over Susan die steeds boeferiger wordt, over de mensen op het strand in Scheveningen, over onze ongemakken zoals diabetes en ouderdom en nog veel meer.
Het was goed dat ik er was en het was ook leuk en gezellig.

Vanmiddag boodschappen wezen doen en samen met Kimberly naar Sjabbens geweest.
In het asiel in Tilburg zit een langharige teckel; ze had wel wat weg van Radja.
Ik heb naar het asiel een emailtje gestuurd en vanavond kreeg ik er een terug waarin ze ons schreven dat deze hond naar het asiel gebracht is doordat ze een bijtincident gehad heeft. Het asiel wil de hond niet plaatsen bij een gezin met kinderen onder de 16 jaar. Dus weer niets voor ons...

Kimberly wilde bij Sjabbens niet onder de douche..... mamma we hebben nu z'n mooie badkamer dat ik daar liever wil douchen! Lachen he, dat schatje van ons.

Geen opmerkingen: