zondag, juli 29, 2007

Toch maar niet?


Wat kan het leven soms toch moeilijk zijn...
of doen we gewoon te moeilijk?
Gisteren zijn Rob en ik samen naar een soort van jaccusi/spa wezen kijken van Fonteijn
Een hartstikke gaaf ding.
Heerlijk bubbelen en relaxen kun je in zo'n ding...
Mits je dat kunt!
Ik had er in het begin van de week nog mijn twijfels over en gisteravond begon Rob er over dat hij bang was of hij wel zou kunnen relaxen in 't bad...
Ja we wonen tenslotte in een woonwijk, met maar een dun schuttinkje met de buren.
Wanneer je in het bad zit ga je natuurlijk ook wat harder praten. Ik heb dat zelf in Ijsland mogen ervaren.
Jeempie, moeilijk zeg!
Vanavond hebben we het er samen nog eens uitvoerig over gehad en besloten om het voorlopig toch maar niet te doen...
Ik vind het wel erg jammer, want zo'n basd is zooooooo heerlijk...
maar op de plek waar we nu wonen zouden we ons niet echt op ons gemak voelen in zo'n bad!

Geen opmerkingen: